معرفي بسته‌هاي گردشگري، سرمايه‌گذاري و صنايع‌دستي استان يزد در نمايشگاه بين المللي بازار گردشگري خاورميانه

یزدفردا "بسته‌هاي گردشگري و سرمايه‌گذاري بخصوص چهار رشته صنايع‌دستي در نمايشگاه بين المللي بازار گردشگري خاورميانه، صنايع‌دستي و سرمايه‌گذاري در استان فارس معرفي مي‌شوند.

به گزارش سرویس خبر "روابط‌عمومي  ميراث فرهنگي استان يزد "بهرام رضايي" با بيان اين مطلب گفت: اين نمايشگاه بخشي از نمايشگاه بين المللي بازار گردشگري خاورميانه، صنايع‌دستي و سرمايه‌گذاري است که از 1 تا 4 اسفندماه در محل دائمي و بين‌المللي نمايشگاه‌هاي شيراز برگزار خواهدشد.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد افزود: از ميان چهار هنرمند معرفي شده، هنرمند بخش بازرگاني به معرفي رشته ترمه بافي دستي خواهد پرداخت.

رضايي با اشاره به اختصاص چهار غرفه به مساحت 12 متر در بخش صنايع‌دستي، بيان داشت: سه هنرمند نيز در زمينه صنايع‌دستي تخصصي چوب، چرم و سنگ، به معرفي رشته‌هاي منبت و معرق چوب و خوشنويسي روي سنگ و گليم چرم خواهند پرداخت.

اين مقام مسوول هدف از برگزاري نمايشگاه بين المللي بازار گردشگري خاورميانه، صنايع‌دستي و سرمايه گذاري را ايجاد بسترهاي لازم براي معرفي توانمندي‌هاي گردشگري، فرصت‌هاي سرمايه گذاري، ايجاد تعاملات دو سويه با کشورهاي شرکت کننده، توازن تورهاي ورودي و خروجي، جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي، معرفي پتانسيل‌ها و توانمندي‌هاي صنعتگران و هنرمندان و همچنين ايجاد زمينه‌هاي فروش و آشنايي با رشته‌هاي صنايع‌دستي عنوان کرد.

رضايي با بيان اين مطلب كه با شرکت در اين نمايشگاه به معرفي توانمنديها و قابليت‌هاي سرمايه‌گذاري و گردشگري استان در غرفه‌اي به متراژ 12 متر خواهيم پرداخت گفت: ورود گردشگر بيش از درآمدهاي نفتي براي ما درآمد و منفعت خواهد داشت، توسعه صنعت گردشگري موجب شکوفائي اقتصادي و کاهش بيکاري و اشتغال زائي خواهد شد و در مجموع توسعه پايدار در صنعت گردشگري اثراتش را در تمام بخشهاي اقتصادي، سياسي، فرهنگي و اجتماعي بسرعت نشان خواهد داد.

به گفته اين مقام مسئول، بسته‌هاي گردشگري و نرم افزارهاي تهيه شده به منظور معرفي جاذبه‌ها و پتانسيل‌هاي گردشگري و سرمايه‌گذاري در اين نمايشگاه نيز ارائه خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا